Про лікаря

Вчитель-дефектолог, логопед – спеціаліст вищої категорії. Учасник тренінгів, майстер-класів за фахом.

Підрозділ

Центр медико-соціальної реабілітації дітей

Освіта, курси, стажування

2019 р. – Курси підвищення кваліфікації
“Учителі-логопеди, учителі-дефектологи, учителі-реабілітологи закладів освіти усіх типів, реабілітаційних установ системи охорони здоров’я, соціального захисту, інклюзивно-ресурсних центрів”

2016 р. – Курси підвищення кваліфікації
“Логопедичний масаж в практиці роботи вчителя-логопеда”

2009 р. – БДПУ за спеціальністю “Дефектологія”

1998 р. – ЗНУ за спеціальністю “Англійська мова та література”

Пріоритетні напрямки:

  • логопедичне обстеження
  • логопедичний масаж
  • логопедична допомога дітям від 0 до 18 років з затримкою пісихо-мовного розвитку
  • консультативна допомога батькам з питань розвитку дитини, якій необхідна логопедична корекція
  • логопедична профілактика мовних порушень у дітей з групи ризику (недоношеність, невелика маса при народженні, гіпоксія плоду, асфіксія в пологах тощо)

Необхідно звернутися до лікаря–логопеда, якщо є прояви:

  • дитина не гулить/лепече, немає перших слів у віці з 0 до 2 років
  • дитина мовчить, говорить на “своїй мові”, не розуміє батьків, якщо є лише пару усвідомлених слів і немає фрази у віці з 2 до 3 років
  • дитина не має зв’язного мовлення, бідний словниковий запас, граматичні помилки, порушення звукомови у віці з 3 до 6 років
  • дитина плутає букви, пише букви вверх ногами, пропускає букви, пише текст одним реченням, пише букви дзеркально у віці з 6 до 9 років

Якщо у батьків виникають сумніви щодо розвитку мовлення дитини, слід обов’язково звернутись на консультацію до логопеда.