Дитина погано читає і пише. Що робити?

З проблемою швидкого читання, розуміння прочитаного та акуратного, розбірливого, грамотного письма діти та їх батьки стикаються в початковій школі.Батьки не знають як впоратися з цією проблемою і до якого спеціаліста звертатися за допомогою.
Писемне мовлення має цілісну структуру, до якої  входять читання та письмо. Розлади писемного мовлення проявляються у специфічних порушеннях: 
1) дислексія - це специфічне стійке порушення читання
2) дисграфія -це специфічне стійке порушення письма. 
Ці терміни використовуються тоді, коли дитина під час оволодіння письмом перепускається великої кількості специфічних помилок, які з часом самостійно не долаються і перешкоджають опануванню і оволодінню шкільним матеріалом дитиною, особливо предметами мовного циклу. Розлади читання – дислексія - є достатньо поширеними порушеннями у дітей молодшого шкільного віку, особливо у дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Для правильної організації процесу навчання дуже важливо ще у дошкільний період визначити ті диференційні ознаки, що призводять до порушень читання, а також вчасно звернутися до спеціалістів, таких як логопед, вчитель-дефектолог. За умов правильної діагностики та організації спільної роботи - цей мовленнєвий недолік успішно долається. Групу ризику складають діти з мовленнєвими розладами різної складності та різного ґенезу.       Запрошуємо на консультацію до логопеда консультативної поліклініки Запорізької обласної дитячої лікарні або до вчителя-дефектолога, логопеда Центру медико-соціальної реабілітації  Запорізької обласної клінічної дитячої лікарні                                                                              
Запис за реєстратури : 068 670 54 65 або ОНЛАЙН запис на сайті: http://zokdl.zp.ua/
Центр медико-соціальної реабілітації :  (061) 222-21-52;   066-704-33-36 

Матеріал підготувала вчитель-дефектолог, логопед Центру медико-соціальної реабілітації  Запорізької обласної клінічної дитячої лікарні -   Пергата Ольга Анатоліївна

Top